New York,dag 6 (laatste dag)

8 juni 2017 - New York City, Verenigde Staten

Het zit er helaas bijna op. Vanmorgen zijn we opgestaan in ons hotel te Brooklyn en hebben we op ons gemak ontbeten en lekker rustig aan gedaan. Daarna hebben we de metro gepakt tot aan het centrum van Manhattan om van daaruit te gaan lopen zonder vast omlijnd doel. Halverwege kwamen we langs een dakterras dat om 11:00 uur open zou gaan en het was toen11:03 uur. Prima dus. Op zo'n 45 hoog hebben we lekker een koffie en een cappuccino gedronken met prachtig uitzicht over de stad en de omringende straten. Na deze pauze zijn we lekker verder lopen dwalen door de stad om (natuurlijk) weer uit te komen op Times Square. Ook daar hebben we weer een tijdje op de rode trappen gezeten om daar nog even de heerlijke bedrijvigheid aldaar op te snuiven. Na een laatste blik op het plein zijn we naar het water gelopen om van daaruit richting Lower Eastside, Chinatown en Little Italy te gaan. Ook dit deden we volledig lopend, zodat de stappenteller van Anja die is ingebouwd op haar telefoon op gegeven moment een soort van gejuich liet horen en aangaf dat we 22 kilometer hadden gelopen. Een record maar weer meegenomen natuurlijk. Gelijktijdig waren we op Manhattan ook wel klaar, vooral met teveel vieze Chinezen in Chinatown die ons volledig echte en gegarandeerd geen nagemaakte Rolexen en Louis Vuitton tassen wilden verkopen, en hebben we de metro terug gepakt richting hotel. Een paar haltes voor de juiste zijn we nog even uitgestapt in een straat waar verschillende restaurantjes zouden moeten zitten (wat ook zo was) en hebben we een prima Thai gevonden met dito voedsel. Daarna hebben we in de kamer de koffers voor 98% ingepakt en de laatste zaken geregeld, zoals het alvast inchecken etc. Morgen hebben de ochtend nog omdat we pas om 19:00 uur vliegen en dus tot 15:00 uur de tijd hebben. We zien wel wat we doen, het zal waarschijnlijk nog wat rondlopen in Brooklyn worden. Morgen komt het laatste verslag, voor nu iedereen wel te rusten en tot morgen....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert:
    9 juni 2017
    Danny & Anja, ik heb genoten van jullie verslagen. Danny het was net alsof we gewoon dagelijks met elkaar belden. Goede terugreis en tot volgende week.
  2. Truus:
    9 juni 2017
    Heel mooi en prachtige foto's x
  3. Anja & Danny:
    9 juni 2017
    Dank je wel Bert, wij vonden het erg leuk om het verslag te maken en zo mogelijk nog leuker dat jullie er zo een beetje bij waren. Tot volgende week!!!!

@Truus: we hebben je wel gemist hoor, maar gelukkig was je er 2 dagen voor het einde (hahaha) toch nog bij. Tot gauw!!!