Achtiende dag (en de rest van de dagen) in Cuba, 20 november 2018

21 november 2018 - Trinidad, Cuba

Tsja, wat valt er nog te zeggen. We zitten in een all-inclusive en die zijn feitelijk over de hele wereld hetzelfde. En we weten inmiddels ook van onszelf dat we ze eigenlijk niet zo leuk vinden. Het complex is erg mooi, de zee is heerlijk, het zwembad groot en fraai aangelegd en onze kamer top. Maar toch: al die mensen die overal de eersten willen zijn, met thermos-mokken rondlopen om maar zoveel mogelijk drank in één keer mee te kunnen nemen. Het blijft apart. We rusten heerlijk uit en hebben het prima naar de zin, maar de dagen hiervoor waren natuurlijk veel leerzamer en eigenlijk ook leuker. Maar goed, we gaan er van genieten. 's morgen ontbijten, dan naar het strand, lunchen, terug naar het strand of naar het zwembad. 's avonds aan het diner en erna nog wat koffie en/of wat amusement. Anja heeft alleen erg last van haar buik/maag en dat bederft de pret wel een beetje. Ze voelt zich vandaag gelukkig al iets beter dus hopelijk gaat het morgen weer goed. Als er niets verandert melden we ons zaterdag weer, de dag van het weer naar huis gaan. Tot dan!!!